Termékeink műszaki hátterét, az ország több pontján található szervízekben, magasan képzett szakemberekből álló csapatok látják el.
WS-Pro Hungary Kft.
Szerviz szolgáltatás díjszabása:
Vizsgálati díj, amely a készülék tesztelését foglalja magában:
Telefonközpont 4 mellékig
2.000,-Ft
Telefonközpont 4-8 mellék
2.800,-Ft
Telefonközpont 8 melléktől
4.000,-Ft -tól
Kaputelefon kültéri (WS-TREND)
1.200,-Ft
Kaputelefon kültéri (alközponti)
2.000,-Ft
Automata híváskezelők
4.000,-ft
Vizsgálati jegyzőkönyv, szakvélemény: 2.000,-Ft
Szerviz elszámolt munkaóra díjazás: 5.000,-Ft Soron kívüli javítás kérés esetén alapdíj plusz 60%.
Soron kívüli javítás ideje: 1 munkanap A javítás vállalási határideje: 5-15 nap.
A javított készüléket az értesítéstől számított 30 napig díjmentesen tároljuk, ezután napi 70,-Ft tárolási díjat számolunk fel. Amennyiben az értesítéstől számított 90 nap után a készüléket nem veszi át tulajdonosa, egyúttal minden térítés és követelés nélkül lemond a készülékről.
A javítás megrendelésével jelen szabályzatban foglaltakat megrendelő elfogadja. A megadott árak nem tartalmazzák az általános forgalmi adót!
Saját szervízzel rendelkező viszonteladók részére extra árengedményt biztosítunk, amennyiben belépnek az országos szervízhálózatba, és megfelelnek a viszonteladói követelményeknek.