Lift fülke vezérlő panelre szerelhető segélyhívó modul, amely analóg telefonvonalra kapcsolható. A segélyhívó gomb megnyomására egy előre programozott telefonszám (vagy alközponti mellék) felhívása után beszédkapcsolatot létesít a segélyt kérő és a szervízszolgálat diszpécsere között.
A nyomógombokhoz tartozó hívószámok programozásánál lehetőség van ú.n. vezérlő karakterek beszúrására a hívószámba. Ez a lehetőség a modernebb VoIP Gateway-ek igényeit elégíti ki.
A törvényi változásokat követve, és azoknak megfelelően az Easton hangrögzítőkhöz megjelent a legújabb frissítés:
Hívásazonosító automatikus felolvasása a hívónak.
a híváshoz tartozó 15 jegyű azonosítószámot a bejelentkezés után automatikusan közli a hívóval.
A frissítés hardver változással működik, és a 2013 januártól gyártott készülékekben alkalmazható.
a szolgáltatás ára: 7.600,-Ft +ÁFA
szállítási kltsg nélkül.
további információkért, hívjon minket!
Jogszabályi változás(2013-11-20 00:00:00)
Megváltozott a telefonbeszélgetések rögzítését szabályozó jogszabályi környezet, az ide vonatkozó rendelkezésből idézünk, a változás miatt nem mindegy milyen hívásrögzítő berendezést üzemeltet!
A Magyar Közlöny 2013/187-es számában megjelent az egyes törvények fogyasztóvédelmi célú módosításáról szóló 2013. évi CLXXXIII. törvény. A törvény – a (2)–(4) bekezdésben foglalt kivétellel – 2013. november 19-én lép hatályba.
A 21. § 2013. november 22-én lép hatályba.A 2. §, a 4. §, a 14. § (1) bekezdése, a 15. §, a 16. § (2) és (4) bekezdése, valamint a 26. § 2014. január 1-jén lép hatályba. A 3. §, az 5–9. §, a 10. § (2) bekezdése, a 11–12. §, a 14. § (2) bekezdése, a 16. § (1) és (3) bekezdése, a 17–19. §, a 22. § (1) bekezdés c) pontja és (3) bekezdése, valamint a 23. § (6) bekezdése 2014. január 14-én lép hatályba.>>>
3. §
Az Fgytv. 17/B. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(3) Telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. A vállalkozás az ügyfélszolgálati ügyintézőnek az ügyfélszolgálat felé indított hívás sikeres felépülésének időpontjától számított öt percen belüli élőhangos bejelentkezése érdekében úgy köteles eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható. Az ügyfélszolgálathoz beérkező valamennyi telefonon tett szóbeli panaszt, valamint az ügyfélszolgálat és a fogyasztó közötti telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzíteni kell. Ha a hangfelvétel tartalmazza a 17/A. § (5) bekezdése szerinti tartalmi elemeket – ide nem értve a panasz előterjesztésének helyét, a fogyasztó által bemutatott bizonyítékok jegyzékét, a jegyzőkönyvet felvevő személy aláírását, valamint a jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét –,a jegyzőkönyv felvétele a fogyasztó beleegyezésével mellőzhető. A hangfelvételt egyedi azonosítószámmal kell ellátni, öt évig meg kell őrizni, és a fogyasztó kérésére, díjmentesen rendelkezésre kell bocsátani. A vállalkozás a hangfelvétel készítésével, megőrzésével és rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos kötelezettségéről, továbbá az egyedi azonosítószámról a fogyasztót a telefonos ügyintézés kezdetekor tájékoztatni köteles.”