azonosító
jelszó
 
 
 
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Hívjon minket ingyen!
Hívjon minket ingyen!
 
Hírek
Nagyít Kicsinyít Kedvenc Oldal ajánlás Nyomtat
    1 | 2 Tovább A végére
(2020-12-31 21:30:43)

  
FRISS!!!! (2020-03-16 17:32:59)

Tisztelt Partnereink,

Cégünkkel szerződésben lévő futárszolgálat az alábbi tájékoztatót küldte részünkre, melyet teljes egészében közzé teszünk, kérjük Önöket, hogy a kézbesítés feltételeit maradéktalanul tartsák be!

"

Tisztelt Partnerünk!

 

Bizonyára Önök számára is ismert, hogy 2020. március 4-én regisztrálták az első COVID-19 (koronavírussal) fertőzött személyeket Magyarországon. Cégünk, a lehetőségekhez mérten minden óvintézkedést megtesz a megelőzés szempontjából. Futárjaink kesztyűben (akár maszkot is viselhetnek) dolgoznak, az autókat folyamatosan fertőtlenítjük. A sikeres megelőzés érdekében számítunk az Önök segítségére és együttműködésére. Kérjük, hogy tájékoztassák a címzetteket, megrendelőket, hogy a futárok kizárólag az első nyitható ajtóig kézbesítenek! A kézbesítés során a címzettek saját tollat használjanak az aláíráshoz, az utánvétes csomag esetén a pontos összeget készítsék elő. Csomagfelvétel esetén a futárok maximum 5 percet várakozhatnak zárt légtérben, amennyiben van rá mód, a szabadban adják át a csomagokat. A küldemények kézbesítési határideje kitolódhat. Tapasztalataink alapján már vannak cégek, ahová a futárokat nem engedik be, az ilyen jellegű sikertelen kézbesítés esetén a küldeményeket visszakézbesítjük a Feladóhoz. 2020. 03. 17-től az üzletek nyitva tartását korlátozták; amennyiben a felvételi időkapuja 15:00 óra utánra esik, kérjük, hogy csomagátadás feltételeit biztosítsák, ellenkező esetben az adott napon nem tudjuk teljesíteni a csomagfelvételt. Nemzetközi csomagszállítás szolgáltatásunk ideiglenesen nem elérhető. Tájékoztatjuk Önöket, hogy amennyiben a Nemzeti Népegészségügyi Központ korlátozásokat vezetne be egyes települések tekintetében, abban az esetben adott településeken cégünk nem tudja vállalni sem a küldemények kézbesítését, sem az árufelvételi szolgáltatásokat. Köszönjük együttműködésüket és megértésüket!

"

  
FONTOS!!! (2020-03-14 16:47:22)

Tisztelt Ügyfeleink!

 

2020.március 15 naptól a WS-Pro Hungary Kft. meghatározatlan ideig szünetelteti a személyes ügyfélszolgálatot minden vonatkozásban.

A korlátozás érinti az áruátvételt, a szervízszolgáltatást és minden egyéb személyes kapcsolatot.

Kérjük Önöket, hogy kérdéseikkel telefonon keressenek minket. 

A korlátozás ideje alatt nem gyártunk új termékeket!

Köszönjük megértésüket.

 

  
WPX Hírek, a fejlődés nem áll meg (2017-01-01 09:29:18)

 

WPX típusú telefonközpontok szolgáltatásai

ma a legjobb  ÁR/ÉRTÉK 

1,2 vagy 3 fővonali bemenet, 8 mellékvonali kimenet
szabvány 2 huzalos készülékekkel használható, rendszerkészüléket nem igényel

32bites nagysebességű Cortex-M0 processzor
4/8Mbyte Flash memória, 32kbyte I2C memória
hang üzenetek (OGM): max. 6 perc / fővonal

9db híváskorlátozó táblázat: max.540 telefonszám
1db ARS táblázat: max. 60 telefonszám
1db telefonkönyv: max. 240 telefonszám

beépített óra/naptár (RTC) belső akkumulátorral
automatikus DST korrekció (téli/nyári időszámítás)
5 időzóna szerinti működési mód
napi programozású időzóna kezelés
automatikus időzóna váltás
manuális időzóna váltás mellékről

bármilyen fővonali tartáshang (saját zene) rögzítése
fővonali hívó száma továbbítása mellékek felé (CLIP)
gyorshívás telefonkönyvből
automatikus hívás útvonalválasztással (ARS)
fővonal kérés mód programozható, 5 különböző mód
fővonali csengetés programozás
fővonal használat tiltása
fővonali csengetés késleltetése, átirányítása másik mellékre
fővonali csengetés késleltetés idő programozható
fővonali hívás átadása
fővonali hívás elfogása másik mellékről
fővonali hívócsoport

3 résztvevős konferencia beszélgetés
mellékek többszintű híváskorlátozása
híváskorlátozás módja kivétel vagy tiltott telefonszám
mellék hotline üzemmód
mellék hívócsoport programozás
körözvényhívás
mellék FLASH detekciós idő programozás
mellék - mellék közötti hívástiltás
mellék - mellék közötti hívásátirányítás
DND, ne zavarj funkció, átmeneti hívás elutasítás
szabad fővonal kérés
direkt fővonal kérés

Kaputelefon:
4 gombos kaputelefon kezelése
kaputelefon hívás csengetés programozása
kapunyitás mellékről
kaputelefon hívása mellékről
programozható nyitási idő

Automata kezelő (DISA):
időzóna alapú működés vezérlés
3 üzemmód: beválasztásos mód, lejátszás csengetéssel, info(reklám) mód
fővonalanként külön automata kezelő, akár eltérő működési móddal
fővonalanként külön üzenetmemória (eltérő üzeneteknek)
max 15 kimenő üzenet (5 OGM/CO)
audio memória kapacitása 6perc/fővonal
üzenetfelvétel telefonról, PC, tablet, okostelefon audio kimenetéről
beválasztás digitek (1-3) hossza programozható
kezelők rugalmas beállítása
csengetési idő programozás
újrabeválasztás száma programozás
DISA operátorok létrehozás, ki-bejelentkezéssel
operátori hívás átirányítása

3 fővonaltól: SMDR hívásrekord küldése
RS232 port programozás

  
Újdonság: lift segélyhívó modul (2016-07-19 14:52:45)

Már rendelhető legújabb termékünk: LIFT SEGÉLYHÍVÓ MODUL

Lift fülke vezérlő panelre szerelhető segélyhívó modul, amely analóg telefonvonalra kapcsolható. A segélyhívó gomb megnyomására egy előre programozott telefonszám (vagy alközponti mellék) felhívása után beszédkapcsolatot létesít a segélyt kérő és a szervízszolgálat diszpécsere között.

A TERMÉKHEZ: KLIKK

  
Új termék (2016-02-29 10:17:03)

Tisztelt Látogatónk!

Örömmel tudatjuk Önnel, hogy rendelhető legújabb termékünk:

Önálló működésű RFID kártyás ajtózár relés kimenettel, programozható bemenetekkel

Az RFID kártyás ajtózár 2 relés programozható kimenettel és 3 programozható multifunkciós bemenettel rendelkezik.

Szolgáltatások:

  • hozzáadható kártyák száma maximum: 60db
  • kimenetek száma: 2
  • bemenetek száma: 3
  • mester kártyával történő programozás
  • kimenetek programozása: záró/nyitó/impulzusüzem
  • bemenetek programozása: tiltott/csengő/relé 1.,relé 2.

  
CM16 kaputelefon új szolgáltatás (2015-06-25 00:00:00)

CM16 alközponti kaputelefon programozás kiegészítés

A nyomógombokhoz tartozó hívószámok programozásánál lehetőség van ú.n. vezérlő karakterek beszúrására a hívószámba. Ez a lehetőség a modernebb VoIP Gateway-ek igényeit elégíti ki.

 

a teljes leírás itt található: LETÖLTÉS

  
(2014-12-31 23:31:56)

16 éve Elérhető Magyar termék


A 2. leggyakrabban választott távközlési termék márka.

  
Új szolgáltatás (2014-07-16 13:16:30)

A törvényi változásokat követve, és azoknak megfelelően az Easton hangrögzítőkhöz megjelent a legújabb frissítés:

Hívásazonosító automatikus felolvasása a hívónak.

a híváshoz tartozó 15 jegyű azonosítószámot a bejelentkezés után automatikusan közli a hívóval.

A frissítés hardver változással működik, és a 2013 januártól gyártott készülékekben alkalmazható.

a szolgáltatás ára: 7.600,-Ft +ÁFA

szállítási kltsg nélkül.

további információkért, hívjon minket!

  
Jogszabályi változás (2013-11-20 00:00:00)

Megváltozott a telefonbeszélgetések rögzítését szabályozó jogszabályi környezet, az ide vonatkozó rendelkezésből idézünk, a változás miatt nem mindegy milyen hívásrögzítő berendezést üzemeltet!

A készülék teljesíti az elvárásokat.

Easton420 Automata hívásrögzítő

 

forrás: http://www.nfh.hu/magyar/informaciok/hirek/jsz_1301115_2.html

 

Jogszabály hírlevél 2013.11.15/2.

2013.11.15. péntek 10:45

A Magyar Közlöny 2013/187-es számában megjelent az egyes törvények fogyasztóvédelmi célú módosításáról szóló 2013. évi CLXXXIII. törvény. A törvény – a (2)–(4) bekezdésben foglalt kivétellel – 2013. november 19-én lép hatályba.

A 21. § 2013. november 22-én lép hatályba.A 2. §, a 4. §, a 14. § (1) bekezdése, a 15. §, a 16. § (2) és (4) bekezdése, valamint a 26. § 2014. január 1-jén lép hatályba. A 3. §, az 5–9. §, a 10. § (2) bekezdése, a 11–12. §, a 14. § (2) bekezdése, a 16. § (1) és (3) bekezdése, a 17–19. §, a 22. § (1) bekezdés c) pontja és (3) bekezdése, valamint a 23. § (6) bekezdése 2014. január 14-én lép hatályba.>>>

3. §

Az Fgytv. 17/B. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(3) Telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. A vállalkozás az ügyfélszolgálati ügyintézőnek az ügyfélszolgálat felé indított hívás sikeres felépülésének időpontjától számított öt percen belüli élőhangos bejelentkezése érdekében úgy köteles eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható. Az ügyfélszolgálathoz beérkező valamennyi telefonon tett szóbeli panaszt, valamint az ügyfélszolgálat és a fogyasztó közötti telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzíteni kell. Ha a hangfelvétel tartalmazza a 17/A. § (5) bekezdése szerinti tartalmi elemeket – ide nem értve a panasz előterjesztésének helyét, a fogyasztó által bemutatott bizonyítékok jegyzékét, a jegyzőkönyvet felvevő személy aláírását, valamint a jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét –,a jegyzőkönyv felvétele a fogyasztó beleegyezésével mellőzhető. A hangfelvételt egyedi azonosítószámmal kell ellátni, öt évig meg kell őrizni, és a fogyasztó kérésére, díjmentesen rendelkezésre kell bocsátani. A vállalkozás a hangfelvétel készítésével, megőrzésével és rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos kötelezettségéről, továbbá az egyedi azonosítószámról a fogyasztót a telefonos ügyintézés kezdetekor tájékoztatni köteles.”

  
    1 | 2 Tovább A végére
 
A kosár üres
 
 
Név:
E-mail:
 
WS RF Lock 23F
2008 © WS-Pro Hungary Kft.